Bestelinformatie

Hoe kan ik bestellen?
Online bestellen bij de Hallmark shop kan 24 uur per dag, 7 dagen per week. Bestellen via de Hallmark shop is heel eenvoudig:

1. Surf door de winkel en klik het product aan waarin u geïnteresseerd bent;
2. Heeft u besloten om het product daadwerkelijk te kopen, klik dan op de knop 'Bestellen';
3. U gaat nu naar uw 'Winkelwagen', waar u een overzicht ziet van alle producten die in uw winkelwagen liggen. U kunt het aantal producten hier nog wijzigen;
4. Bent u klaar met winkelen? Klik dan in uw winkelwagen op de knop 'Verder met bestellen'. Wilt u verder rondkijken? Klik dan op de knop 'Verder winkelen';
5. Om uw bestelling te kunnen verwerken, vragen wij u enkele persoonlijke gegevens in te vullen;
6. Vervolgens ziet u een overzicht van onze betaalmethoden. Als u een betaalmethode kiest gaat u naar onze beveiligde betaalserver, u kunt hier dus geheel veilig uw gegevens invoeren en de bestelling afronden. U krijgt een bevestiging van uw bestelling per e-mail.

Wat zijn de verzendkosten?
Bij uw bestelling rekenen wij een bedrag aan administratie- en verzendkosten. Dit bedrag is minimaal €2,25 en afhankelijk van het gewicht en de grootte van de bestelling. U betaalt per bestelling slechts één keer administratie- en verzendkosten. Wij maken hierbij geen onderscheid in de hoeveelheid producten die u bestelt en naar welk land het verzonden moet worden.

Wat zijn de levertijden?
De levertijd van uw order is afhankelijk van de wijze van betalen. Hieronder kunt u zien hoe lang de levertijd is per betalingwijze:

Betaalmethodes en levertijden
Creditcard: 1 werkdag
iDeal: 1 werkdag
Bankoverboeking: 5 werkdagen

Kan ik producten retour sturen?
Indien u niet tevreden bent over de kwaliteit van een geleverd artikel kunt u binnen zeven dagen contact opnemen met de klantenservice (030-2271000) onder vermelding van het ordernummer. De klantenservice zal uw aanvraag beoordelen en u vervolgens inlichten over de te volgen procedure. Meer specifieke informatie over onze retourregeling vindt u in artikel 8 van onze algemene voorwaarden.

Wie verzorgt de verzending?
Verzendingen binnen Nederland worden door PostNL en DHL verzorgd, verzendingen naar andere landen worden door PostNL verzorgd.

Wat wordt er gedaan met mijn persoonlijke informatie?
Hallmark respecteert de privacy van haar gebruikers en draagt er zorg voor dat uw persoonlijke informatie altijd vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens om de bestelling zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Hallmark zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen en zal deze uitsluitend aan derden ter beschikking stellen die zijn betrokken bij het uitvoeren van uw bestelling.

Kan ik veilig betalen via internet?
Als u kiest voor één van onze betaalopties verloopt de afhandeling van uw order via onze beveiligde betaalserver. Dit is het geval vanaf de pagina waarop u uw creditcardnummer of rekeningnummer invult (dit ziet u o.a. aan het slotje onder in uw browser). U kunt hier dus geheel veilig uw gegevens invoeren en de bestelling afronden. Na goedkeuring van uw betaling wordt uw bestelling in behandeling genomen.

Hoe kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen dan mijn 'factuuradres'?
Bij het verzenden van de inhoud van uw winkelwagentje (‘Afrekenen’) heeft u de mogelijkheid om een adres, anders dan het factuuradres, op te geven waar de producten moeten worden bezorgd.

Kan ik op rekening betalen?
Helaas is het niet mogelijk om een bestelling op rekening te doen. Wij kunnen uw bestelling pas uitleveren op het moment dat wij de betaling binnen hebben.

Wanneer u van te voren een factuur nodig hebt, kies dan voor de betalingsmethode "overboeking". U ontvangt dan een bevestigingse-mail met een tijdelijke factuur met ordernummer en BTW overzicht. Op basis hiervan kan de betaling gedaan worden waarna wij kunnen leveren.

  • Betaal met iDeal
  • Betaal met CreditCard
  • Betaal met PayPal
  • Betaal via Bankoverschrijving